نسخه آزمایشی
۲۴۳ بازدید

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

 حسین جهانی سرپرست  مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رودسر  به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

 

عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

 

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند… . مقام معظم رهبری نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

 

اینجانب، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بخصوص متولیان سلامت استان تبریک عرض نموده،و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

 

حسین جهانی

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا